Bilgilendirme
18 Temmuz 2025

HASTA HAKLARI BİRİMİ


Hastanemizden hizmet alan hasta, hasta yakınları  şikâyet ve önerilerini;

Hastanemizde sağlık hizmeti alırken yaşamış olduğunuz sıkıntı yada sistem ile ilgili aksaklıkları, öneri/şikayetlerinizi, hastanemiz belirli yerlerde bulunan hasta öneri/şikayet kutularına atabilirsiniz.
Hastanemiz web sitesinde bulunan Hasta Görüş ve Öneri formunu doldurarak, HBBS(Hasta Başvuru Bildirim Sistemi) üzerinden, hasta hakları birimine direk yazılı veya sözlü olarak iletebilirler.

 İnternet yoluyla, CİMER(Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) ve ALO 184 SABİM(Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi) kanallarını kullanarak Hasta Hakları birimimize ulaştırabilir, cevaplanma sürecini takip edip, yazılı başvurular hakkında geri bildirim alabilirler.


ÇALIŞAN HAKLARI VE GÜVENLİĞİ BİRİMİ

Hastanemizde çalışan personellerin; görüş, öneri ve şikayetlerine yönelik düzenlemeler yapılmış olup;

Hastanemizde çalışmakta olan tüm personeller şikayet ve önerilerini; hastanemiz web sitesinde bulunan "Çalışan Görüş ve Öneri Formu" nu doldurarak, çalışan güvenliği birimi tarafından e-mail adreslerine geri dönüşler sağlanacaktır.

Hastanemizin 2. katında(yemekhane girişi), bulunan "Çalışan Görüş ve Öneri Kutusuna öneri/şikâyet bildirimlerini yapabilirler.

Çalışan görüş ve önerilerini aynı zamanda her yılın Aralık ayında kurum tarafından yapılan çalışan memnuniyet anketinde belirtebilirsiniz.